Sunday, 8 January 2012

NEW YEAR TAK BEST

hello hai assalamualaikum

dah kanapa tak best nya
ok yahun ni aku spm ye korang korang

buku teks 18 buah tu harus ditelan setelan telan nya
sampai muntah weeeekkk
tu tak masuk lagi dengan homework nya

HOMEWORK
kau tahu homework ?

tu tu dalam beg tu bersepah homework
mama mama papa papa kat sekolah tu beri

firstday dah bersepah homework tu
menangis aku tsk tssk

takpe kita budak baik
spm hujung jari dah ni
telaan itu homework

pastu pastu
dia kerjaa

kau tahu kerja ?

tu maknanya, masa tu masa
tak boleh spend dah untuk aku

ni dalam sini sakit ok
takpe takpe redha ni redha

kerja la kau nak kerja pun
jangan nak menggatal sudah

pandang pun jangan kau berani
ini kan pula bercakap

ni tangan ni kau nampak ?
aku tangan tangan kang
nak ?
taknak kan 
taknak duduk diam

ye sebab tu la tak best nya
ha tu je aku nak cakap
kbye :)



No comments: