Thursday, 26 January 2012

kau cantik

eh eh kau cantik ahh
muahaha

siapa gok cantik tu
ada la orang tu kan
aku admirer dia dalam diam

ya aku kagum
aku impress dengan kau

cara pembawakan kau

terasa diri ini nak jadi macam kau

aku memang tak cukup bagus nak banding dengan kau
macam bulan dengan bintang

aku malas nak cakap siapa
confirm korang kenal nanti

tak secret ah cenni, hihi

jangan salah faham
jangan fikir aku lesbo
aku lempang kang

aku normal
jantina perempuan
dan pastinya keinginan aku lelaki

dan maaf, entry aku tak ada gambar menarik
macam di blog kalian

memang bosan pun blog aku
hihi

ok lah ok lah
byeee :-)


No comments: