Saturday, 14 January 2012

JOM MASUK U

eceh nampak tak tajuk entry aku
konon nak masuk U sangat lah ni kan
haha, insyaAllah

tak, sebenarnya tadi aku pergi karnival jom masuk U
dan ehemm cikgu baik hati kot
bagi kitaorang jalan dekat ECM

ok memang best sangat pun kan
jalan jalan pakai baju sekolah tu
cantik lah sangat

pakcik makcik duk memandang je
macam pesalah baru kua jail
sakit hati aku



ok ini anis najwa
dan hai, i'm norhidayah

konon pergi karnival masuk U
padahal bergambar je lebih

tapi ramai gila kot
dan aku sempat menulis beberapa borang kemasukan U dan kolej ok

dan ehem dapat jumpa ehem
hahahahhahaha

dah pahal nak gelak sangat ni
dasar sawan

ok cukup
seronok sebenarnya, lama kot tak jumpa

nasib dan baiklah dekat dengan tempat kerja dia

dan ini empunya diri, hAHA
rambut skema pergi kerja *gelak lagi

aku ada sebelah tu then aku crop 
disebabkan keburukan diri haha
me love you haha

apa jadah aku ni tergelak gelak
ala lantak ah lantak ah


nampak tak bukit rangin tercinta
nono udin tercinta sebenarnya
eee geli

kucing aku bunting la,
bila entah dia nak beranak
nak babyy

*tibe

ok dah
i have to study
go go go fighting fighting

betul ke aku eja tu ?
ah lantak

kbye


No comments: