Thursday 15 December 2011

BOLAH

okay, tajuk entry kali ni bahasa kelantan ye anak anak
tak tahu maksud dia tanya orang kelantan

lama dah aku tak makan mcd
apa ? kau baru je makan semalam
tak ajak dah aku
fine bro

burger dia...emm nyumm nyumm
lapar aku teringat makanan badut kasut merah ni
meleleh kau air liur basi
*angkat tangan kesat tepi mulut

kakak tinggi lampai aku ni tengah bersiap nampaknya
try test minta belanja mcd boleh juga

tak sangka wangi juga hati busuk dia
siap bagi permission ajak bf tu
huahua sayang lah mu makcik

then, dapat lah merasa makanan diidamkan tadi
okay perut pun dah bernyanyi tanda suka hati nampaknya

makcik suruh aku pergi jalan dulu dengan si dia
ihik
*senyum senyum manis dekat makcik

perlahan lahan dengan penuh hati hati aku angkat punggung
sambil tarik beg shopping di kaki kerusi

tanpa diduga beg tu menampar segelas milo
dan memuntahkan isi nya tepat pada baju seluar lelaki aku
*mata dibulatkan dengan mulut terlopong (ala ala orang mati terkejut)
lelaki aku tu
makcik aku takpe lagi weh

tanpa lengah lengah aku capai tisu dalam beg
mata mata dah terarah pada kita
tak tentu arah jadi aku

nasib lah lelaki aku ni baik hati
dia senyum senyum aje
buat muka comel kena milo
muahaha

okay, menyesal weh selak sangat nak makan mcd
sampai aku tercuai
in fact, aku memang selalu cuai pun
lumrah hidup

no one perfect right ?
hihi

oh btw, bolah = cuai

No comments: