Wednesday 18 January 2012

abcdefghijkklmn

ye, abaikan background tu
nampak basikal tu. ye aku memang  atlik bertauliah
ok itu adik aku yang punya

aku adalah ahli seni yang berwibawa.
lukisan seni aku semuanya gah bersana 
di setiap pelusuk pameran Malaysia
termasuk lah dikedai runcit satu Malaysia

adik kakak abang dan sebagainya.
mereka sangat berbangga kerana 
kerana mempunyai pertalian darah dengan aku

hakikatnya.

hakikatnya itu semua dusta
tak ada apa yang dibanggakan pada aku

tapi aku sentiasa ingat kata kata hikmat perdana menteri pada aku
dia cakap fighting fighting *dengan gaya ala ala artis korea

maaf.

entry aku kali ni semuanya dusta belaka
tak ada hala tuju
menyimpang sampai kemana dan aku pun tak tahu

tak mengapa.

ini blog aku
aku yang punya

bukan dia dan dia

bukan 
hanya aku

jadi. tolong jangan hina penulisan bahasa aku yang punah ini
ini semua langkah usaha kudrat untuk aku ke jinjang SPM nanti

kbye. aku nak merempit

No comments: